Cum și de ce: print de mari dimensiuni & print pe material rigid

  • News

Marketingul digital nu a omorât bannerele publicitare. Din contră.

Se vorbește atât de mult despre marketingul digital, încât stăm și ne întrebăm dacă mai e loc și pentru alte feluri de publicitate. Are sens să investim și în altă parte decât pe internet pentru brand awareness? Răspunsul e da, fără echivoc.

Există în continuare nenumărate oportunități pentru cei care vor să se facă remarcați folosind publicitatea OOH (Out Of Home). Putem spune fără reținere că bannerele și printul de mari dimensiuni ating apogeul tocmai acum, în plină eră digitală.

Majoritatea firmelor renunță să mai investească în spațiu de reclamă în ziare sau reviste, însă alocă în continuare bugete măricele pentru genul acesta de publicitate. Asta arată că publicitatea OOH este în continuare un canal cât se poate de viabil, a cărui glorie nu va apune prea curând.

Nici măcar generația Z (cei născuți după 1990), cea dependentă de tehnologie și obsedată de forma de prezentare a oricărui produs sau serviciu, nu e imună la farmecele billboardurilor. Un studiu arată că 64% din exponenții generației Z nu dau click pe reclamele pe pe diverse site-uri, însă 84% dintre ei sunt atenți la reclamele pe care le văd pe stradă.

Așadar, de ce e printul de mari dimensiuni cea mai bună alegere pentru firma ta?

În primul rând pentru că îți garantează o audiență continuă, care nu poate scăpa de tine cu un simplu click. Întotdeauna va fi trafic pe arterele cele mai importante ale unui oraș, intersecțiile sunt cel mai adesea blocate, atât pietonii, cât și șoferii sunt nevoiți să stea la stop și să se uite în jur cât timp așteaptă culoarea verde a semaforului.

În plus, e o armă sigură pentru combaterea fragmentării audiențelor. Cu cât devin mai specializate publicațiile și mediile online, cu atât au oamenii mai multe alegeri. Deci se vor duce unde vor ei pentru informație și conținut relevant, evitând astfel și publicitatea care nu ar fi relevantă pentru ei.

Gândește-te numai cum schimbi canalul când e pauză publicitară. Sau când ești în mașină și vin reclamele la radio. Și pe internet cel mai probabil folosești un ad blocker. Te-ai imunizat împotriva conținutului sponsorizat pe rețelele sociale, ochii tăi deja au un filtru care te face să treci peste reclame fără să clipești. În schimb, pe stradă nu prea poți alege căror reclame le ești expus. 

Pe lângă aceste avantaje, reclamele stradale mai au și darul de a fi mai memorabile. Poate pentru că fiecare dă ce are mai bun când se expune unui număr atât de mare de potențiali clienți. O campanie publicitară bună nu va sări niciodată peste acest tip de expunere.

Cum o facem noi?

Printul de mari dimensiuni e din ce în ce mai accesibil și mai rapid. Poate însemna bannere de mari dimensiuni, afișe sau postere cu rezoluție înaltă, panouri stradale realizate pe suport tare sau mesh-uri pentru diverse suprafețe, utilizate de obicei pentru decorarea clădirilor.

Atât în cazul printului de mari dimensiuni, cât și în cazul printului pe material rigid, folosim cerneluri UV, pentru a păstra calitatea fotografică și fidelitatea culorilor. Finisăm materialul în așa fel încât să reziste intemperiilor și factorilor externi, pentru a îmbunătăți durata de viață a produselor noastre.

Și pentru că vrem să fii cu un pas înaintea tuturor, îți vom împărtăși micul nostru secret legat de printul pe material rigid: spre deosebire de cei care imprimă un autocolant și îl lipesc pe diverse tipuri de suprafețe, noi printăm direct pe material. Ceramică, sticlă, plexiglas, foam, bond, policarbonat sau orice alt material rigid plan. Și o facem în stil mare, la o rezoluție care te uimește.

Această tehnică îți oferă un cost redus față de cașerarea autocolantului pe materialele respective, dar și un aspect vizual net superior, pentru că astfel se elimină orice imperfecțiune care ar putea apărea în momentul în care lipești autocolantul. Mai mult decât atât, îți permite să fii mult mai creativ cu forma de prezentare a reclamei tale.

Dacă bannerele sunt bannere și atât, printul pe material rigid te lasă să te joci cu formele și îți oferă o mulțime de materiale din care să alegi. Combină tipul acesta de print cu decuparea digitală, iar noi îți garantăm că vei atrage atenția oricui.

Știi cum se zice- Go big or go home. Iar asta se aplică în publicitate mai mult decât oriunde în altă parte. Cu cât e mai mare semnul tău, cu atât îți vei crește vizibilitatea. Cu cât ești mai creativ cu el, cu atât mai multe șanse ai să rămâi în mintea publicului.

Orice ai alege, fie banner, fie panou stradal, în noi găsești un partener de încredere. E esențial să fii prezent acolo unde sunt cele mai mari șanse să te faci remarcat. Nu trebuie să irosești nicio oportunitate, iar noi suntem aici să ne asigurăm că te faci remarcat de la distanță.

  • Share this post!